Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 29 kwietnia 2018 r.
Autor odpowiedzi: Waślicki Tadeusz
Odpowiedzi udzielono: 21 czerwca 2011 r.

PYTANIE

Sporządziliśmy jako biuro rachunkowe, sprawozdanie finansowe oddziału spółki angielskiej za 2008 r. oraz niezbędne formularze do zgłoszenia i uruchomienia procedury likwidacyjnej. Przesłaliśmy wszystkie dokumenty do podpisu dla zarządu w Anglii w lipcu 2009 r. Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy podpisanego sprawozdania oraz niezbędnych dokumentów, pomimo wielokrotnego upominania. W międzyczasie w oczekiwaniu na odpowiedź zarząd z Anglii stawiał pytania dotyczące reaktywacji oddziału. Podpisanych dokumentów dalej nie przesłał. W maju 2011 r. Sąd upomniał się o sprawozdania za 2009 r. i 2010 r. Spółka angielska chce naprawić swoje zaniedbania.

Czy powinna sporządzić sprawozdanie za 2009 r. i 2010 r.?

Czy może tego nie robić i wstecznie zgłosić likwidację oddziału od 2009 r.?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?