Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Bartosiewicz Adam
Odpowiedzi udzielono: 27 sierpnia 2014 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Prezes przesłał do spółki faxem fakturę zakupową, która dotyczy jeszcze 2012 r. Oryginał jest nadal w jego posiadaniu i będzie przywieziony do spółki dopiero za miesiąc.

Czy można na podstawie ksera lub faxu tej faktury ująć koszty z tej faktury do zeznania CIT-8 za 2012 r.?

A jak należy postąpić w przypadku braku faktur od zagranicznych kontrahentów jeśli odmawiają oni przesłania faktur (mimo ponagleń i monitów)?

Czy otrzymany od takiego kontrahenta skan w formacie PDF lub fax może dać podstawę do wliczenia wydatku w koszty?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?