Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 6 sierpnia 2015 r.
Autor odpowiedzi: Krywan Tomasz
Odpowiedzi udzielono: 14 czerwca 2011 r.

PYTANIE

Mamy podpisaną ze Spółką powiązaną umowę, na podstawie której refakturujemy poniesione koszty wraz z podatkiem VAT. Koszty te traktujemy jako koszty bezpośrednie i rozliczamy je dla celów podatku dochodowego od osób prawnych w miesiącu wystawienia faktury sprzedaży.

Czy prawidłowe jest podejście, że nieodliczony podatek VAT (pomimo że Spółce przysługiwało prawo do odliczenia) w całości zaliczamy do kosztów uzyskania przychodów w miesiącu wystawienia refaktury kosztów (faktury sprzedaży)?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?