Czy można wprowadzić w Regulaminie Pracy możliwości pracy w soboty i święta dla pracowników, na stanowiskach na których istnieje konieczność pracy ciągłej?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Podgórska-Rakiel Ewa
Odpowiedzi udzielono: 30 grudnia 2018 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Czy można wprowadzić w Regulaminie Pracy możliwości pracy w soboty i święta dla pracowników gdzie jest konieczność pracy ciągłej, pracownicy np. co 2 dzień dokonują pomiarów, np. w równoważnym systemie czasu pracy, tj. gdy praca wykonywana jest wg ustalonego harmonogramu we wszystkie dni tygodnia łącznie z sobotami, niedzielami i świętami (w zamian za dni wolne w tygodniu) w którym dopuszczalne jest przedłużenie dobowego czasu pracy nie więcej niż do 12 godzin na dobę w okresie rozliczeniowym wynoszącym 3 miesiące ?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX