Czy można ująć w księgach rachunkowych koszt jeśli pracownik nie wziął faktury za zakup a paragon zgubił?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Gientka Mikołaj
Odpowiedzi udzielono: 23 września 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Pracownik zgubił dowód zakupu (paragon) za zakup, który dokonał dla firmy (nie wziął faktury).

Czy istnieje możliwość, żeby firma (sp. z o.o.) wpisała to w koszty działalności i mogła zwrócić pieniądze pracownikowi za zakup?

Pracownik posiada tylko rejestrację transakcji ze sklepu na której podana jest wartość i co było kupione (wydruk niefiskalny z kasy fiskalnej). Chcielibyśmy zwrócić pracownikowi koszty zakupu.

Czy istnieje prawna możliwość takiej operacji?

niefiskalny

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX