Czy można przyjąć jednorazowo w koszty drukarki, których wartość nie przekracza 1000 zł?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 21 lipca 2009 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Spółka z o.o. prowadząca pełną księgowość dzierżawiła od innej firmy drukarki (drukarki te stoją na korytarzach firmy i są do nich podłączone wszystkie komputery). Firma rozwiązała z nami umowę dzierżawy i sprzedała je po 5 zł netto za każdą. W polityce rachunkowości przyjęto zasadę, iż wyposażenie do wartości 1000 zł spisuje się jednorazowo w koszty.
Jak powinniśmy postąpić z drukarkami? Czy zaksięgować je bezpośrednio w koszty? Czy wprowadzić na ewidencję?
Będziemy ponosić na pewno w przyszłości koszty napraw tych drukarek.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX