Nowość Czy możliwe jest wprowadzenie stanowiska referent administracyjny ds. zamówień publicznych w jednostce samorządowej?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 19 kwietnia 2024 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem dotyczącym pracowników samorządowych, w szkole, która jest jednostką samorządu terytorialnego, zatrudnia się w administracji referentów administracyjnych (2 osoby na takim samym stanowisku), czy w celu rozróżnienia tych stanowisk, można doprecyzować nazwy stanowisk (w regulaminie organizacyjnym oraz opisie stanowiska pracy) w następujący sposób: referent administracyjny ds. zamówień publicznych oraz referent administracyjny ds. kadr i płac, czy trzeba się trzymać obligatoryjnie nazewnictwa wynikającego z ww. rozporządzenia i używać wyłącznie nazwy "referent administracyjny".
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX