Czy możliwa jest zmiana w wykazie wydatków przedstawionych pierwotnie do rozliczenia lub do kontroli wykorzystania dotacji oświatowej?
PYTANIE
Czy zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przyznawania i rozliczania dotacji z budżetu jednostki samorządu terytorialnego na prowadzenie szkoły niepublicznej, istnieje możliwość złożenia korekty rozliczenia rocznego (zawierającej kompletnie inne kwoty i rodzaje wydatków, niż zawarte w pierwotnym rozliczeniu) i tym samym odstąpienie od żądania jej zwrotu w wyniku przeprowadzonego postępowania administracyjnego?
W przypadku pozytywnej odpowiedzi proszę o wskazanie do ilu lat po złożeniu rocznego rozliczenia z wykorzystania dotacji korekty takie mogą być składane.
Co w sytuacji otrzymania protokołu z kontroli wyspecjalizowanych organów finansowych, który opierał się na pierwotnie wykazanych informacjach, diametralnie różniących się od danych wykazanych w przedłożonej korekcie rozliczenia dotacji?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX