Czy liceum ogólnokształcące może za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłać potwierdzenie realizacji obowiązku nauki przez danych uczniów do właściwego organu prowadzącego?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Lesińska Joanna
Odpowiedzi udzielono: 23 sierpnia 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Czy liceum ogólnokształcące może zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami prawa przesyłać e-mailem potwierdzenie realizacji obowiązku nauki na adres email odpowiednio właściwego: Wójta Gminy, Burmistrza Miasta lub Prezydenta Miasta? Czy takie przesłanie widomości e-mail wyłącza konieczność przesyłania potwierdzenia realizacji obowiązku nauki na adres email odpowiednio właściwego: Wójta Gminy, Burmistrza Miasta lub Prezydenta Miasta listem poleconym? Czy wystarczające jest samo napisanie emaila ze szkolnego adresu email czy też jest koniczne załączenie do wiadomości email skanu pisma podpisanego przez dyrektora z podpitą pieczęcią szkoły i dyrektora? Czy jest oficjalne stanowisko MEN w tej sprawie?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX