Czy koszty reklamy, oraz utrzymywania mieszkań czekających na nabywców są kosztami uzyskania przychodu spółdzielni?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 18 stycznia 2021 r.
Autor odpowiedzi: Ziółkowski Paweł
Odpowiedzi udzielono: 11 kwietnia 2014 r.

PYTANIE

Spółdzielnia prowadzi kampanię reklamową w kierunku sprzedaży mieszkań wybudowanych z własnych środków i kredytu.

Czy poniesione koszty na reklamę są kosztem podatkowym z innej działalności niż Gospodarka Zasobami Mieszkaniowymi?

Spółdzielnia ponosi również koszty utrzymania nie zasiedlonych mieszkań (koszty eksploatacji, media-co).

Czy koszty te inaczej koszty pustostanów są kosztami podatkowymi z pozostałej działalności innej niż gospodarka zasobami mieszkaniowymi?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX