Czy koszty promocji i reklamy bezpośrednio związane z rozbudową kanalizacji sanitarnej w projekcie, który został sfinansowany z środków pochodzących z NFOŚiGW będą zwiększały wartość środka trwałego?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Soprych Maciej
Odpowiedzi udzielono: 25 maja 2018 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Spółka z o.o. zawarła umowę z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na dofinansowanie projektu "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej". Udzielone dofinansowanie będzie w formie dotacji. Kosztami kwalifikowanymi projektu są także koszty promocji i reklamy (zakup tablic, naklejek).

Czy koszty związane z promocją będą zwiększały wartość środka trwałego i spółka powinna je zaewidencjonać na koncie "Środki trwałe w budowie" czy też spółka może bezpośrednio zaksięgować je na kontach zespołu "4"?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX