Czy koszty promocji i reklamy bezpośrednio związane z rozbudową kanalizacji sanitarnej w projekcie, który został sfinansowany z środków pochodzących z NFOŚiGW będą zwiększały wartość środka trwałego?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 25 maja 2018 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Spółka z o.o. zawarła umowę z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na dofinansowanie projektu "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej". Udzielone dofinansowanie będzie w formie dotacji. Kosztami kwalifikowanymi projektu są także koszty promocji i reklamy (zakup tablic, naklejek).
Czy koszty związane z promocją będą zwiększały wartość środka trwałego i spółka powinna je zaewidencjonać na koncie "Środki trwałe w budowie" czy też spółka może bezpośrednio zaksięgować je na kontach zespołu "4"?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX