Czy koszty poniesione w ramach utrzymania dobrej współpracy stanowią koszt uzyskania przychodów?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Krywan Tomasz
Odpowiedzi udzielono: 4 lutego 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Pacjent nie został poinformowany o odwołanej wizycie, z uwagi na błędny numer do kontaktu zapisany przez rejestratorkę. Przyjechał ponad 80 km i żąda z tego tytułu rekompensaty w formie np. darmowej wizyty u tego lekarza.

Jak potraktować taką wizytę?

Czy należy wystawić fakturę (albo paragon fiskalny), czy nie wystawiać żadnego dokumentu?

Czy wizytę w ramach reklamacji należy ująć do przychodu (jeśli tak to w jakiej kwocie)?

Czy w ramach reklamacji można wystawić fakturę na 1 zł?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX