Czy koszty czynszu, telefonu i Internetu w czasie likwidacji spółdzielni należy księgować na konta zespołu 4, tak jak to miało miejsce przed likwidacją?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 30 września 2011 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Spółdzielnia Pracy znajduje się obecnie w likwidacji. Rachunek kosztów w spółdzielni prowadzony był w układzie rodzajowym. Utworzono rezerwę na: koszty wynagrodzenia likwidatora, ZUS pracodawcy od tego wynagrodzenia, archiwizację dokumentów oraz lustrację spółdzielni. Pozostałe koszty takie jak opłaty za pomieszczenie biurowe, telefon, Internet nie zostały uwzględnione w rezerwie na koszty likwidacji.
Czy te koszty (czynszu, telefonu i Internetu) w czasie likwidacji spółdzielni należy księgować na konta zespołu 4, tak jak to miało miejsce przed likwidacją?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX