Czy koszt najmu sali oraz posiłków dla pracowników oraz pracownikow firm współpracujących uczestniczących w szkoleniu można zaliczyć do kosztów?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Krywan Tomasz
Odpowiedzi udzielono: 19 sierpnia 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą pokryć dachowych. W tym roku chcemy zorganizować spotkanie szkoleniowe dla pracowników naszej firmy oraz dla firm dekarskich współpracujących z nami. Do firm dekarskich skierowane są zaproszenia do udziału w spotkaniu. Dobra współpraca z firmami dekarskimi ma bardzo duży wpływ na wysokość osiąganych przychodów przez naszą firmę. Firmy dekarskie, albo bezpośrednio kupują pokrycia dachowe w naszej firmie, albo polecają nas inwestorom. Jako organizator spotkania pokrywamy koszty najmu sali oraz posiłków serwowanych w jego trakcie. Firma zewnętrzna, jako firma firma współpracująca, przeprowadzi szkolenie bez pobrania wynagrodzenia.

Czy koszt najmu sali oraz posiłków będzie stanowił koszt uzyskania przychodów dla naszej firmy?

Prowadzona jest książka przychodów i rozchodów.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX