Czy klient może żądać od dewelopera wymiany framugi drzwi na nową?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 17 listopada 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Klient nabył od dewelopera lokal mieszkalny. Podczas czynności odbioru klient stwierdził wady lokalu (zarysowanie na framudze drzwi), które zgłosił w protokole odbioru. Deweloper uznał wady i wskazał termin usunięcia wad (dłuższy niż 30 dni). Deweloper usunął wadę, jednak klient nie jest zadowolony z rezultatu.
1. Czy klient może żądać wymiany framugi drzwi na nową?
2. Czy deweloper może odmówić wymiany na nową, wskazując, że jej naprawa jest tańsza niż wymiana na nową?
3. Czy wskazaną wadę można uznać za wadę istotną?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX