Czy klient, który zamknął rachunek bankowy w czerwcu 2017 roku może żądać potwierdzenia przelewu z ZUS za rok 2016?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 10 lipca 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Czy klient, który zamknął rachunek bankowy w czerwcu 2017 roku może żądać np. potwierdzenia przelewu z ZUS za rok 2016?
Klient od lipca 2017 roku nie korzystał z usług Banku.
Czy Bank może odpisać klientowi, że upłynął okres retencji danych i nie może wydać żadnych potwierdzeń do rachunku, ponieważ dane uległy pseudonimizacji?
Czy jeśli Bank nie dokonał pseudonimizacji/anonimizacji danych i dane dalej są dostępne, to w takim przypadku Bank powinien wydać potwierdzenie klientowi czy też nie?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX