Czy każdej zmianie ogłoszenia o zamówieniu publikowanej na stronie postępowania musi towarzyszyć dokument opisujący te zmiany?
PYTANIE
Zamawiający przekazał do publikacji ogłoszenie o zamówieniu (dot. przetargu nieograniczonego), w którym po publikacji w DUUE zauważył pomyłki typu: AD. DALSZE INFORMACJE, MEDIACJA I ODWOŁANIE - Organ odwoławczy – wpisany zamawiający zamiast KIO; AD. ORGANIZACJA UDZIELAJĄCA DODATKOWYCH INFORMACJI NT. PROCEDUR ODWOŁAWCZYCH – wpisany zamawiający zamiast KIO; AD. ORGANIZACJE – wskazany stary, ogólny (niebezpośredni dostęp) adres strony internetowej KIO; AD. ZAMÓWIENIE JEST OBJĘTE ZAKRESEM POROZUMIENIA W SPRAWIE ZAMÓWIEŃ RZĄDOWYCH GPA - zaznaczone NIE zamiast TAK i tego typu błędy. Wskazane powyżej błędy/nieprawidłowości znajdują się w "ogłoszeniu o zamówieniu", brak tego typu zapisów w SWZ.
Czy zamawiający może poprawić ww. błędne zapisy w "ogłoszeniu o zamówieniu" i zamieścić zmiany ogłoszenia na stronie prowadzonego postępowania, bez zamieszczania pisma wyjaśniającego w tej sprawie na stronie prowadzonego postępowania (po publikacji zmiany ogłoszenia w DUUE)?
Zmiany będą dotyczyły tylko "ogłoszenia o zamówieniu" brak ww. zapisów w SWZ.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX