Czy jeżeli zostaje doręczona przesyłka składająca się z części tekstowej wniosku opatrzonej podpisem elektronicznym, to należy uznać, że podpis dotyczy także pozostałych dokumentów przesłanych odrębnym załącznikiem?
PYTANIE
W związku z otrzymywaniem wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów leśnych na cele nieleśne drogą elektroniczną ePUAP proszę o informację, jak powinien być prawidłowo doręczony wniosek w takiej sprawie?
Organem składającym wniosek w tych sprawach jest zawsze wójt, burmistrz, prezydent miasta. Wnioski te z reguły mają bardzo dużą objętość.
Czy jeżeli zostaje doręczona przesyłka drogą elektroniczną ePUAP składająca się z części tekstowej wniosku opatrzonej podpisem elektronicznym, to należy uznać że podpis ten dotyczy także pozostałych dokumentów załączonych do tego wniosku przesłanych odrębnym załącznikiem (tj. mapy projektu planu, tekst planu, wyliczenie należności itp.)?
Zaznaczam, że cała przesyłka zostaje nadana jedną przesyłką ePUAP.
Czy dokumenty takie jak skan wypisu z ewidencji gruntów czy skan opinii małopolskiej izby rolniczej, które w wersji papierowej w przypadku kopii były potwierdzane "za zgodność z oryginałem", w takiej sytuacji należy uznać za prawidłowo doręczone?
Czy też gmina wysyłając je ePUAPem powinna opatrzyć je odrębnym podpisem elektronicznym, co należałoby potraktować za równoznaczne z potwierdzeniem "za zgodność z oryginałem"?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX