Czy jednostka budżetowa, która na dzień 30 listopada wysyła potwierdzenie salda do przedsiębiorców powinna w tym potwierdzeniu wykazać również odsetki?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 21 grudnia 2011 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Odsetki są naliczone zgodnie z rozporządzeniem o prowadzeniu rachunkowości w jednostkach budżetowych na koniec każdego kwartału. A więc wysyłając potwierdzenie salda na 30 listopada odsetki będą naliczone na 30 września.
Czy jednostka budżetowa, która na dzień 30 listopada wysyła potwierdzenie salda do przedsiębiorców (należności budżetowe) powinna w tym potwierdzeniu wykazać również odsetki?
Czy w tym potwierdzeniu należy zaznaczyć że odsetki są naliczone na 30 września, czy wykazać należność główną z odsetkami?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX