Czy jednostka budżetowa, która na dzień 30 listopada wysyła potwierdzenie salda do przedsiębiorców powinna w tym potwierdzeniu wykazać również odsetki?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Skrzypska Dorota
Odpowiedzi udzielono: 21 grudnia 2011 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Odsetki są naliczone zgodnie z rozporządzeniem o prowadzeniu rachunkowości w jednostkach budżetowych na koniec każdego kwartału. A więc wysyłając potwierdzenie salda na 30 listopada odsetki będą naliczone na 30 września.

Czy jednostka budżetowa, która na dzień 30 listopada wysyła potwierdzenie salda do przedsiębiorców (należności budżetowe) powinna w tym potwierdzeniu wykazać również odsetki?

Czy w tym potwierdzeniu należy zaznaczyć że odsetki są naliczone na 30 września, czy wykazać należność główną z odsetkami?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX