Czy istnieje zasadność sporządzania raportu dotyczącego sprzętu wprowadzonego na terytorium RP i ujmowania w nim elementów sprzętu, który jako uszkodzony jest odsyłany do zagranicznego dystrybutora?
PYTANIE
Firma wykonuje między innymi serwis turbin wiatrowych. W przypadku awarii różnych podzespołów, które można zaliczyć do jednej z grup sprzętowych, uszkodzony element jest zawsze wymieniany na nowy. W ciągu kilku dni serwis zamawia nowy sprzęt spoza Polski. Po zamontowaniu w turbinie wiatrowej nowego sprzętu, sprzęt uszkodzony w ciągu 1-2 tygodni w 90% jest odsyłany z powrotem zagranicę. Wymieniany sprzęt (ze starego na nowy) jest zawsze ten sam (ten sam model i numer seryjny).
Czy w takim przypadku istnieje zasadność sporządzania raportu dotyczącego sprzętu wprowadzonego na terytorium RP i ujmowania w nim elementów sprzętu, który jako uszkodzony jest odsyłany do zagranicznego dystrybutora?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX