Czy istnieje obowiązek posiadania koncesji na obrót paliwem w przypadku użytkowania kart paliwowych w celach promocji, a nie do obsługi własnych samochodów?
PYTANIE
Czy istnieje obowiązek posiadania koncesji na obrót paliwem w przypadku użytkowania kart paliwowych w celach promocji, a nie do obsługi własnych samochodów? Nasza spółka stosuje - jako element motywujący - konkursy dla osób odpowiedzialnych za zamawianie naszych produktów (nie są to nasi pracownicy). Jedną z form nagród przewidzianych dla zwycięzców będą karty paliwowe, uprawniające do zakupów (w określonym limicie kwotowym) na stacjach paliw. Zakupywane może być paliwo, ale również inne towary i usługi oferowane przez stację. Zrealizowane zakupy będą - w okresach miesięcznych - fakturowane przez daną sieć paliwową na naszą spółkę i my będziemy dokonywać zapłaty.
Czy mamy obowiązek posiadania koncesji na obrót paliwem, skoro umożliwiamy innym osobom nabywanie paliw, a my za nie płacimy?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX