Czy istnieje możliwość wyznaczenia w harmonogramie pracy innego niż sobota dnia wolnego z tytułu przeciętnie pięciodniowego tygodnia pracy?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 6 maja 2009 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Dla większości pracowników firmy, ustalonym dniami wolnymi od pracy są soboty, jednak istnieje potrzeba stworzenia dla pracowników jednego z działów indywidualnego harmonogramu czasu pracy.
Pracownicy tego działu będą czasem pracować w soboty.
Czy istnieje możliwość wyznaczenia dla tej grupy pracowników innego, niż sobota dnia wolnego?
Czy dzień ten musi być tym samym na stale ustalonym dniem w każdym tygodniu (np. zawsze będzie to poniedziałek)?
Czy w harmonogramie możemy ustalić, że w jednym tygodniu dniem wolnym od pracy (oprócz niedzieli) będzie środa, w kolejnym tygodniu np. dniem wolnym będzie poniedziałek, a w jeszcze kolejnym np. piątek, zaś sobota będzie normalnym dniem roboczym?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX