Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Jabłoński Mariusz
Odpowiedzi udzielono: 11 października 2018 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W grudniu 2017 r. faktura za nabycie okularów korekcyjncych została wystawiona na firmę, a nie na pracownika jak zakłada regulamin firmy i pracownik nie może otrzymać zwrotu środków finansowych za okulary. Pracownik ubiegał się o korektę faktury u nabywcy, ale nabywca odmawiał podając okres 3 miesięczny.

Czy istnieją przepisy szczególne dotyczące sprzedaży okularów i korekt?

Czy w oparciu o art. 106b ust.3 ustawy z 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług – dalej u.p.t.u., tj. że sprzedaż powinna zostać udokumentowana paragonem z kasy fiskalnej i można zażądać faktury w ciągu 3 miesięcy?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?