Czy gmina po dokonaniu centralizacji od 1 stycznia 2017 r. powinna złożyć również NIP-2 aktualizacyjny z wykazem jednostek budżetowych oraz wykazem rachunków bankowych tych jednostek?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Bartosiewicz Adam
Odpowiedzi udzielono: 12 grudnia 2016 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Czy gmina po dokonaniu centralizacji od 1 stycznia 2017 r. powinna złożyć również NIP-2 aktualizacyjny z wykazem jednostek budżetowych (poz. D.2 plus lista jednostek budżetowych) oraz wykazem rachunków bankowych tych jednostek (załącznik do poz. C.1.2.)?

Jak prawidłowo wypełnić zgłoszenie aktualizacyjne NIP-2 Gminy w poz.B7 i B8 – czy należy podać adresy siedziby wszystkich jednostek budżetowych i czy również do poz.B8 zrobić załącznik z miejscami przechowywania dokumentacji rachunkowej, np. dla urzędu – siedziba, dla jednostek budżetowych obsługiwanych przez CUW-siedziba CUW, dla pozostałych jednostek – adres tych jednostek?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX