Czy gmina może ponieść jakieś konsekwencje z tytułu wypłaty wynagrodzenia za udział w posiedzeniu komisji, jeżeli posiada wiedzę o fakcie przebywania przez członka komisji na zwolnieniu lekarskim?
PYTANIE
Urząd gminy zgłosił do ubezpieczenia zdrowotnego członków Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. W związku z tym ma dostęp do konta ubezpieczonego w ZUS. Z danych na koncie jednego z członków Komisji wynika, że w dacie, gdy uczestniczył w posiedzeniu komisji przebywał jednocześnie na zwolnieniu lekarskim.
Czy można na tej podstawie nie wypłacić wynagrodzenia za udział w posiedzeniu Komisji, jeżeli w uchwale rady gminy ustalającej zasady wypłaty wynagrodzenia nie ma takiego zapisu?
Czy gmina może ponieść jakieś konsekwencje z tytułu wypłaty wynagrodzenia za udział w posiedzeniu komisji, jeżeli posiada wiedzę o fakcie przebywania przez członka komisji na zwolnieniu lekarskim?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX