Czy gadżetem jest udział w gazetce klienta?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 12 lutego 2010 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Po przeczytaniu wyroku NSA, II FSK 1472/08, nasunęło mi się pytanie.
Czy gadżetem jest udział w gazetce klienta?
Spółka prowadzi sprzedaż hurtową towarów. Ma podpisaną umowę z siecią sklepów, z której wynika, że spółka zobowiązuje się do prowadzenia działań na rzecz sieci sklepów o charakterze promocyjnym i marketingowym - publikacji w gazetkach sieci towarów zgłoszonych przez spółkę. Należy zaznaczyć, że na gazetkach nie ma logo spółki, lecz jest logo sieci sklepów. Sieć sklepów za udział w gazetce, wystawia fakturę VAT na usługi marketingowe.
Czy spółka może taką fakturę zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX