Czy firma X słusznie postępuje tworząc rezerwę na "akcje promocyjne" dla projektantów, którzy wykorzystują w swoich projektach jej produkty?

Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Gos Waldemar
Odpowiedzi udzielono: 11 lipca 2012 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Firma X organizuje konkurs (tzw. akcję promocyjną) dla firm projektowych wykorzystujących jej produkty przy projektowaniu obiektów budowlanych. Zgodnie z nim, jeśli projektant wykorzysta w projektach w danym czasie określoną liczbę produktów firmy X, w nagrodę wyjeżdża na jej koszt w podróż do Tunezji. Ponieważ firma X współpracuje z wieloma projektantami, to po spełnieniu wymogów konkursu, na wyjazd może liczyć nawet 70-100 projektantów, co stanowi dla firmy duży koszt. W związku z tym firma tworzy rezerwę na ten cel już w trakcie poprzedniego roku. Koszt takiej wycieczki dla jednego projektanta firma X jest w stanie oszacować na podstawie oferty biura podróży. Nie wiadomo jednak ilu projektantów spełni warunki konkursu - prawdopodobnie będzie to liczba zbliżona do tej z ubiegłego roku.

Czy firma X słusznie postępuje tworząc rezerwę na "akcje promocyjne" dla projektantów, którzy wykorzystują w swoich projektach jej produkty?

ODPOWIEDŹ

Full content available after logging in to LEX

Log in to LEX | Don't use LEX programs yet? Order test access