Nowość Czy firma powinna umieścić informację na kubkach, że nie są odprzedawane klientom ani pracownikom?
PYTANIE
Firma organizuje wydarzenia marketingowe z udziałem gości zewnętrznych. Wówczas goście mają możliwość wykorzystywania kubków na napoje z urządzenia vendingowego, wykonanych częściowo z tworzywa sztucznego, wewnątrz salonu jak również na wynos. Z urządzeń vendingowych korzystają również pracownicy firmy w czasie pracy. Firma kupuje ww. kubki z hurtowni i widnieje na nich napis "do dalszej odsprzedaży", jednak firma nie odsprzedaje kubków ani gościom ani pracownikom (wykorzystuje je na potrzeby własne - socjalne i marketingowe).
Jakie obowiązki spoczywają na opisanej firmie, w związku z wprowadzonymi przepisami w zakresie oferowania produktów jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych?
Czy firma powinna umieścić gdzieś informację, że (mimo napisu umieszczonego na zakupionych kubkach) kubki nie są odprzedawane klientom ani pracownikom?
Czy firma powinna poinformować hurtownię, że jest odbiorcą końcowym i chce uiścić za nie dodatkową opłatę?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX