Czy firma, która przepakowuje słodycze w nowe spersonalizowane opakowania jednostkowe, jest wprowadzającym produkty w opakowaniach?
PYTANIE
Firma A kupuje słodycze firmy B w opakowaniach jednostkowych. Następnie przepakowuje słodycze w nowe opakowania jednostkowe spersonalizowane pod zamówienia klientów, np. umieszczając dedykację. Przepakowanie polega na wyjęciu słodyczy z opakowań oryginalnych i umieszczeniu ich w opakowaniach nowych. Na nowych opakowaniach firma A zachowuje informacje o produkcie i producencie słodyczy (firma B) oraz dodatkowo zamieszczę informację o tym, że przepakowała ten produkt (firma A). Firma B rozlicza obowiązek opłaty produktowej w stosunku do opakowań, w których dostarcza produkty firmie A.
Czy firma A w tym przypadku jest wprowadzającym produkty w opakowaniach w myśl ustawy z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi - dalej u.g.o.o.o.?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX