Czy ewidencja środków trwałych musi obejmować wszystkie środki trwałe, które zostały do niej wprowadzone?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 24 sierpnia 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Czy ewidencja środków trwałych musi obejmować wszystkie środki trwałe, które zostały do niej wprowadzone?
Czy z ewidencji tej można usunąć środki trwałe, które zostały już zlikwidowane lub sprzedane?
Jeżeli z ewidencji nie można usunąć środków trwałych zlikwidowanych, to czy możliwe jest podzielenie ewidencji na trzy części?
pierwsza część obejmowałaby środki trwałe zlikwidowane i sprzedane.
druga część obejmowałaby środki trwałe, które są nadal używane, ale które już zostały zamortyzowane w 100%.
trzecia część obejmowałaby środki trwałe, które są używane i które są amortyzowane.
Jak długo należy przechowywać dokumenty związane z zakupem środków trwałych?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX