Czy drobne zmiany powodują konieczność konsultacji ze związkami treści regulaminu pracy?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 18 lipca 2012 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Po przedłożeniu związkom zawodowym regulaminu pracy, z uwagi na stwierdzone w nim uchybienia (m.in. dotyczące nieprawidłowych podstaw prawnych, godzin pracy pracowników działalności podstawowej na stanowiskach obsługi), kierownik kadr dokonał odpowiednich korekt zapisów. W tym czasie I wersja regulaminu była już w konsultacji związków.
Czy po wniesieniu zmian należało ponownie podjąć procedurę przekazania poprawionego regulaminu do związków?
Czy drobne zmiany kosmetyczne (w treści) powodują konieczność konsultacji ze związkami treści regulaminu pracy (w momencie kiedy już I wersja została im przedłożona)?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX