Czy drobne materiały potrzebne do produkcji mogą zostać zaksięgowane w koszty, czy należy utworzyć w systemie magazyny i rozchodować je w momencie wykorzystania?
PYTANIE
Zamierzamy sprzedawać produkty pod zamówienie klienta. Produkt ten będzie się składał tak jak klocki lego. Podstawą budowy będą gotowe elementy sprowadzane z Niemiec. W Polsce u nas w firmie będą te elementy składane, będą do tego potrzebne dodatkowe materiały takie jak śrubki, gwinty i itp. Firma nasza jest firmą handlową, sprzedajemy stal.
Czy dodatkowe drobne materiały mogą zostać zaksięgowane w koszty, czy należy utworzyć w systemie magazyny i rozchodować je w momencie wykorzystania?
Elementy te będą musiały być również lakierowane, ponieważ nie wykonujemy takich usług. Będziemy zmuszeni tę usługę zlecić firmom zewnętrznym.
Czy w tym momencie musimy przesunąć na konto produkty powierzone, a następnie z powrotem przyjąć na magazyn?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX