Czy dotychczasowy dyrektor miejskiego zarządu oświaty w związku z reformą powinien otrzymać nowe upoważnienie do wydawania decyzji administracyjnych?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 6 września 2017 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Dyrektor miejskiego zarządu oświaty na mocy uchwały rady miejskiej otrzymał upoważnienie do wydawania decyzji administracyjnych w związku z wykonywaniem zadań z zakresu administracji publicznej wynikających z ustawy o systemie oświaty dotyczących udzielania zezwoleń na założenie szkoły prowadzonej przez inną niż jednostka samorządu terytorialnego, cofania tych zezwoleń wyrażania zgody na likwidacje tych szkół, czy wykreślania tych szkół z ewidencji. Przepisy w tym zakresie utraciły moc z dniem 01.09.2017 r. Czy w takiej sytuacji zachodzi konieczność wydania nowej uchwały rady na podstawie nowych przepisów oświatowych?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX