Czy dopuszczalne jest rozsyłanie w firmie informacji na temat wypadku, któremu uległ pracownik, szczegółów dotyczących uszczerbku na zdrowiu jakiego doznał, szczegółów leczenia, zwolnienia lekarskiego?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Olender Magdalena
Odpowiedzi udzielono: 8 kwietnia 2024 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Czy dopuszczalne jest rozsyłanie w firmie informacji na temat wypadku, któremu uległ pracownik, szczegółów dotyczących uszczerbku na zdrowiu jakiego doznał, szczegółów leczenia, zwolnienia lekarskiego?

Wyżej wskazane działania miałyby na celu podnoszeniu świadomości na temat zagrożeń, bhp. Osoba, która uległa wypadkowi nie jest wskazana z imienia i nazwiska, jest określona jako "pracownik".

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX