Czy dopuszczalne jest, aby regulamin urzędu gminy określał wyłącznie zadania wykonywane w poszczególnych referatach urzędu, bez wyszczególnienia istniejących stanowisk pracy, bez podania liczby etatów?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 25 kwietnia 2023 r.
Odpowiedzi udzielono: 19 sierpnia 2022 r.
PYTANIE
Czy dopuszczalne jest, aby regulamin urzędu gminy określał wyłącznie zadania wykonywane w poszczególnych referatach urzędu, bez wyszczególnienia istniejących stanowisk pracy, bez podania liczby etatów?
Czy liczba etatów może być uregulowana odrębnym zarządzeniem wójta?
Czy po zmianie struktury organizacji pracy w urzędzie (dotychczasowe samodzielne stanowiska weszły w skład poszczególnych referatów) pracownicy powinni otrzymać wypowiedzenia zmieniające warunki pracy (lub porozumienie zmieniające), czy wystarczające jest przyjęcie nowych zakresów czynności przez wszystkich pracowników (ten sam rodzaj pracy)?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX