Czy do wniosku o zmianę zezwolenia należy dołączyć wpisy do działalności regulowanej wydane przez gminy na terenie, których spółka odbiera odpady?
PYTANIE
Spółka posiada decyzję na zbieranie odpadów. Decyzja jest wydana przez marszałka województwa. Dotyczy ona zbierania odpadów na PSZOK. W związku ze zmianą dotyczącą miejsc i sposobu magazynowania odpadów na PSZOK (została wybudowana nowa wiata na placu magazynowym) oraz rozszerzeniem działalności o zbieranie odpadów w ramach wpisu do działalności regulowanej na działkach, na których prowadzony jest PSZOK, spółka chce zawnioskować o zmiany decyzji w tym zakresie. W obowiązującej decyzji są wskazane rodzaje zbieranych odpadów.
Czy we wniosku o zmianę decyzji należy wskazać odpady, które będą zbierane w ramach wpisu do działalności regulowanej?
Są to odpady np. 15 01 01, 15 01 02, które w decyzji wskazane już są jako przewidziane do zbierania. W związku z wnioskowanymi zmianami nie zmienią się żadne masy i rodzaje odpadów. Odpady zbierane w ramach PSZOK i w ramach wpisu do działalności regulowanej będą miały wspólne miejsca magazynowania. Zmieni się tylko sposób magazynowania oraz zostanie dodana druga metoda zbierania odpadów.
Czy do wniosku o zmianę zezwolenia należy dołączyć wpisy do działalności regulowanej wydane przez gminy na terenie, których spółka odbiera odpady?
Jeżeli na terenie, na którym prowadzony jest PSZOK, można w decyzji określić metody zbierania w ramach PSZOK i w ramach wpisu do działalności regulowanej, to czy można również wnieść o zbieranie odpadów, które spółka wytwarza w swoich instalacjach np. w oczyszczalni ścieków?
Są to np. odpady 16 02 14.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX