Czy do umowy zlecenie należy prowadzić ewidencję godzin czasu pracy?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Suchanowska Joanna
Odpowiedzi udzielono: 14 sierpnia 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Czy do umowy zlecenie zawartej z: 1. psychologiem, 2. specjalistą do spraw administracyjnych i księgowych, 3. przełożonym pielęgniarek należy prowadzić ewidencję godzin czasu pracy?

Wynagrodzenie jest określone ryczałtowo. Zlecenie nie jest wykonywane w konkretnych godzinach i konkretnym miejscu. W dużej części polega np. na odbieraniu telefonów. Trudne byłoby wpisywanie każdej takiej czynności w ewidencję czasu pracy.

W jaki inny sposób należałoby udokumentować w takich przypadkach przestrzeganie przepisów o minimalnej stawce godzinowej za pracę?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX