Czy do sumowania wartości zamówienia należy brać pod uwagę wartość całego zamówienia na druk kalendarza, czy tylko wartość zamówienia przeznaczoną na cele marketingowe/promocyjne?
PYTANIE
Jednostka jest Instytucją kultury, która prowadzi sklep z pamiątkami. W tym roku (w marcu) zamierza kupić 4000 szt. kalendarzy za kwotę ok. 33.000 zł, z czego 3.500 przeznaczone zostanie do sprzedaży w sklepie, a 500 szt. przeznaczona na cele marketingowe/promocyjne i nie będą przeznaczone do sprzedaży w sklepie. W planie finansowym jest jeszcze kwota 40.000 na druk publikacji (druk w czerwcu lub w lipcu).
Czy do sumowania wartości zamówienia powinniśmy brać pod uwagę wartość całego zamówienia na druk kalendarza, czy tylko wartość zamówienia przeznaczoną na cele marketingowe/promocyjne?
Czy wartość druku publikacji i druku kalendarza należy łączyć razem?
Czy jeżeli jednostka otrzyma środki finansowe na inne (niezaplanowane jeszcze) druki publikacji, to należy je połączyć z tymi już zaplanowanymi, bądź zrealizowanymi?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX