Czy dla każdego klienta posiadającego kartę lojalnościową powinniśmy założyć kartotekę nabywcy i tam księgować zgromadzone środki?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Żak Piotr
Odpowiedzi udzielono: 24 grudnia 2014 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Mamy zamiar wprowadzić program lojalnościowy dla naszych klientów. Klienci będą mieli możliwość dokonywania zwrotów zakupionego wcześniej w naszych sklepach towaru. Pieniądze za zwrot będą zaewidencjonowane na karcie klienta. Klient będzie mógł je przeznaczyć tylko i wyłącznie na koleje zakupy w naszych sklepach. Ale na wykorzystanie zgromadzonych środków będzie miał rok czasu.

Czy dla każdego klienta posiadającego kartę lojalnościową powinniśmy założyć kartotekę nabywcy i tam księgować zgromadzone środki?

Czy jest jakaś inna możliwość zbiorczego księgowania tych środków bez zakładania kartotek nabywców?

Dodam, że sprzedaż w naszych sklepach nie odbywa się w programie księgowo finansowym lecz w innym programie.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX