Czy dla każdego klienta posiadającego kartę lojalnościową powinniśmy założyć kartotekę nabywcy i tam księgować zgromadzone środki?
PYTANIE
Mamy zamiar wprowadzić program lojalnościowy dla naszych klientów. Klienci będą mieli możliwość dokonywania zwrotów zakupionego wcześniej w naszych sklepach towaru. Pieniądze za zwrot będą zaewidencjonowane na karcie klienta. Klient będzie mógł je przeznaczyć tylko i wyłącznie na koleje zakupy w naszych sklepach. Ale na wykorzystanie zgromadzonych środków będzie miał rok czasu.
Czy dla każdego klienta posiadającego kartę lojalnościową powinniśmy założyć kartotekę nabywcy i tam księgować zgromadzone środki?
Czy jest jakaś inna możliwość zbiorczego księgowania tych środków bez zakładania kartotek nabywców?
Dodam, że sprzedaż w naszych sklepach nie odbywa się w programie księgowo finansowym lecz w innym programie.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX