Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Niedźwiedzka Małgorzata
Odpowiedzi udzielono: 27 stycznia 2012 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Chcąc zrealizować plan podpisany z NFZ, dokonaliśmy na podstawie umowy użyczenia kilkudziesięciu środków technicznych, aby dokonać operacji wszczepienia. W związku z przedłużającą się procedurą zamówień publicznych - odpowiedź - zgoda na zakup nastąpiła w styczniu następnego roku, po czym środki techniczne po zakupie zwróciliśmy firmie, od której były użyczone.

Brak faktury w starym roku nie spowodował kosztów, jest natomiast przychód.

Co zrobić i czy można dla celów rachunkowych umowę o określonej wartości zaksięgować w koszty?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?