Czy decyzja na przetwarzanie odpadów destruktu asfaltowego powinna dotyczyć realizowanego przedsięwzięcia, czy może dotyczyć sytuacji przyszłościowej?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 17 maja 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Podmiot złożył wniosek o wydanie zezwolenia na przetwarzanie odpadów o nr kodu 17 03 02 - odpad destruktu asfaltowego.
Czy decyzja na ww. przetwarzanie odpadów powinna dotyczyć realizowanego przedsięwzięcia, czy może dotyczyć sytuacji przyszłościowej?
Wniosek dotyczy planowanego prowadzenia robót drogowych w okresie 10 lat.
Czy do wniosku w przedmiotowej sprawie powinny zostać załączone dokumenty potwierdzające spełnienie warunków utraty statusu odpadów?
Jeżeli tak, to co w przypadku jeżeli wniosek dotyczy nierealizowanej sytuacji a planowanej sytuacji, czy w takim przypadku można wydać zezwolenie w przedmiotowej sprawie na przetwarzanie odpadów i co w takim przypadku powinna zawierać decyzja?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX