Czy czynność wycofania przez wykonawcę oferty na miniPortalu wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 15 kwietnia 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Czy zamawiający prowadzący postępowanie za pomocą miniPortalu ma obowiązek zatwierdzić wycofanie przez wykonawcę oferty na miniPortalu?
Jeśli tak, to jakie są konsekwencje nie dokonania tej czynności?
Wykonawca złożył stosowne oświadczenie, w którym poinformował o wycofaniu oferty i złożył kolejną.
Czy zamawiający, uznając wycofaną ofertę za niebyłą otwiera tylko ostatnią złożoną ofertę?
Czy ta pierwsza może być również otwarta?
Czy wycofaną ofertę podaje się w informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p.?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX