Czy członkowie komisji inwentaryzacyjnej, będący pracownikami urzędu, którą burmistrz powołał w drodze zarządzenia, na podstawie art. 4, 26 i 27 ustawy o rachunkowości powinni posiadać dodatkowe upoważnienia do przetwarzania danych osobowych?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 13 stycznia 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Czy członkowie komisji inwentaryzacyjnej, będący pracownikami urzędu, którą burmistrz powołał w drodze zarządzenia, na podstawie art. 4, 26 i 27 ustawy o rachunkowości powinni posiadać dodatkowe upoważnienia do przetwarzania danych osobowych stosowne do zakresu, do jakiego została powołana komisja? Na podstawie takiego zarządzenia pracownicy urzędu zostali zobowiązani do przeprowadzenia inwentaryzacji m.in. rozrachunków z pracownikami (łączy się to z dostępem np. do ZFŚS).
Kto w opisanym przypadku jest administratorem danych osobowych - komisja inwentaryzacyjna czy burmistrz?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX