Czy centrum handlowe będzie podlegać pod obowiązki wynikające z dyrektywy SUP, biorąc pod uwagę, że wszystkie ww. produkty są klientom nieodpłatnie rozdawane a nie sprzedawane?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 25 września 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Centrum handlowe w ramach akcji marketingowych oferuje klientom lemoniadę, która nalewana jest do papierowych lub plastikowych kubków wraz ze słomkami na terenie centrum handlowego. Rozdaje także wodę mineralną w butelkach kupowaną w sklepie, które dodatkowo okleja etykietami z własnym logo. Podczas akcji rozdawane są także produkty spożywcze np. ciasteczka, cukierki w opakowaniach oznaczonych logo CH.
Czy w powyższych przypadkach centrum handlowe będzie podlegać pod obowiązki wynikające z dyrektywy SUP, biorąc pod uwagę, że wszystkie ww. produkty są klientom nieodpłatnie rozdawane a nie sprzedawane?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX