Czy błędnie wypełniony wniosek o faktycznej liczbie uczniów jest podstawą do wstrzymania dotacji do momentu skorygowania wniosku?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Kucharski Dominik
Odpowiedzi udzielono: 27 grudnia 2022 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Zgodnie z podjętą uchwałą przez Radę Powiatu w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół i placówek niepublicznych prowadzonych na terenie powiatu – warunkiem przekazania dotacji jest złożenie przez organ prowadzący do 10 dnia każdego miesiąca wniosku "INFORMACJA O FAKTYCZNEJ LICZBIE UCZNIÓW". Uprzejmie proszę o odpowiedź czy błędnie wypełniony wniosek np. nieaktualne dane adresowe, błąd w nazwie organu prowadzącego itp. jest podstawą do wstrzymania dotacji do momentu skorygowania wniosku "INFORMACJA O FAKTYCZNEJ LICZBIE UCZNIÓW"?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX