Czy biuro rachunkowe, mimo spełnionego obowiązku przekazania klientowi całej dokumentacji papierowej, musi spełnić żądanie klienta co do przekazania dokumentacji prowadzonej w formie elektronicznej?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Topulniak Michał
Odpowiedzi udzielono: 3 sierpnia 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Po rozwiązaniu umowy z biurem rachunkowym, biuro przekazało całą dokumentację oraz wszystkie zapisy zgodnie z ustawą o rachunkowości w formie papierowej. Obecnie były klient przesłał pismo z kancelarii adwokackiej o wydanie wszelkiej posiadanej dokumentacji księgowej, w tym dokumentacji prowadzonej w formie elektronicznej od 1 lipca 2013 r. do 31 grudnia 2020 r.

Czy biuro mimo spełnionego obowiązku musi spełnić żądanie klienta?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX