Czy aktywację należy zaliczyć w koszty w dacie wykonania usługi w całości, a tylko dostęp roczny do zasobów podzielić w czasie?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 27 listopada 2016 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Wykupiliśmy dostęp do zasobów internetowych wersja Platinium na okres grudzień 2016 r. - listopad 2017 r. (tu RMK wszystko oczywiste), ale na fakturze jest koszt "Akywacja".
Czy ten koszt również rozbijam na 12 miesięcy w RMK?
Data wykonania usługi przy aktywacji jest 27 września 2016 r., natomiast dostęp ma datę wykonania usługi 1 grudnia 2016 r. do 30 listopada 2017 r.
Czy aktywację powinnam zaliczyć w koszty w dacie wykonania usługi w całości, a tylko dostęp roczny do zasobów podzielić w czasie?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX