Czy akta osobowe prowadzone w postaci papierowej mogą mieć odwzorowanie obiegu dokumentu w systemie elektronicznym?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Pietruszyńska Katarzyna
Odpowiedzi udzielono: 13 sierpnia 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Pracodawca prowadzi dokumentację w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Instrukcja obsługi tego systemu zakłada, że dokumenty prowadzone w formie papierowej powinny mieć załączone tzw. "odwzorowanie" obiegu tego dokumentu w systemie elektronicznym. W praktyce jest to wydruk z systemu dołączony do oryginalnego dokumentu. Alternatywą jest przybicie pieczątki na drugiej stronie dokumentu i wypełnienie jej ręczne.

Czy można takie czynności wykonać w stosunku do dokumentów w aktach osobowych?

Czy można do takich dokumentów załączać wydruki z systemu lub przybijać na ich odwrocie pieczątki z informacjami o obiegu elektronicznym?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX