PYTANIE
Spółka planuje akcje marketingowe, mające na celu zachęcenie określonej grupy klientów do zakupu jej usług. W ramach promocji klient będzie mógł otrzymać nagrodę. Otrzymanie nagrody uwarunkowane będzie zakupem usług spółki oraz spełnieniem dodatkowego warunku - czytelnego kryterium, np. klienci, którzy w poprzednich okresach zrealizowali określony próg zakupów czy klienci, który nie korzystali aktywnie z usług spółki przez określony czas.
Spółka planuje stworzyć regulamin promocji, jednak regulamin nie będzie publikowany na stronie internetowej, czy w inny sposób ogólnodostępny (regulamin planuje zachować w dokumentacji wewnętrznej). Informacja o promocji byłaby kierowana drogą mailową lub sms do wyselekcjonowanych grup klientów, którzy spełnili dane kryterium.
Czy taką akcję można uznać za sprzedaż premiową, co oznaczałoby, że nagroda o wartości do 2000 zł korzystałaby ze zwolnienia z PIT?
ODPOWIEDŹ
Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?