Czy agencja marketingowa miała prawo zastosować procedurę VAT marża przy przekazaniu wycieczki zwycięzcy konkursu?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Krywan Tomasz
Odpowiedzi udzielono: 2 października 2017 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Agencja marketingowa na zlecenie fundatora zorganizowała konkurs dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, w którym główną nagrodą była wycieczka. Agencja otrzymała fakturę VAT marża dla biur podróży na zakup tej wycieczki. Fundator pokrył koszty zakupu na podstawie noty obciążeniowej otrzymanej od agencji. Agencja przekazując zwycięzcy nagrodę zaewidencjonowała ją na kasie fiskalnej. Czy agencja miała prawo zastosować procedurę VAT marża przy przekazaniu wycieczki zwycięzcy konkursu?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX